Digital Events

How to become a publisher of the future in 2022

Thema

The publisher landscape in Europe and DACH is moving fast, where there are many challenges facing leading media businesses today and in the near future. Luckily, there are a number of solutions on the market today to ensure publishers are able to continue to deliver many high-value data marketing use cases.

In this webinar, we will be joined by AutoScout24, the largest pan-European online car market, and Canton Marketing Solutions, the leading data marketing consultancy, to discuss key topics and themes centred around future proofing a media business in 2022.

Agenda

  • The new future, including the implications of Google's recent announcement (pushing back the end of cookie)
  • Cookieless options (ID Solutions, Contextual)
  • Data collaboration (incl. addressability, insights, enrichment)
  • Innovative use cases (incl. ML modelling)
  • Key challenges which will continue

Speaker

Phil Raby

Phil Raby
General Manager International, mediarithmics

Phil Raby has over 14 years experience in the media and technology industry, having worked for businesses like Microsoft, Criteo, Quill and TradeDoubler. He has predominantly worked with brands and ecommerce players in the enterprise space, including the likes of British Airways, John Lewis, Marks & Spencer, TUI and more. Most recently he has joined … Mehr

Lisa Stankewitz

Lisa Stankewitz
Senior Product Manager, AutoScout24

Lisa is responsible for various product topics at AutoScout24, including the marketing of the company-wide 1st party data to national and international advertising partners. Furthermore, she is managing the expansion of AutoScout24's data strategy, with the aim of future-proofing the publisher's media business and ensuring its continued profitability. Lisa has more than 9 years of … Mehr

Joseph Pamboris

Joseph Pamboris
Director of Technical Consulting, Canton Marketing Solutions

Jos is Director of Technical Consulting at Canton Marketing Solutions. Helping organisations drive transformational change within marketing/advertising data & technology. Jos has over 20 years’ experience in digital marketing. He was Chief Product Officer at Flashtalking, and led AdTech and MarTech rollouts for advertisers across Omnicom Media Group and Publicis Media. Jos has helped dozens … Mehr

Bestelloptionen für ADZINE Live Event/s: How to become a publisher of the future in 2022 am 14. September 2022, 14:00 Uhr
Teilnehmer
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)
An diese Email-Adresse senden wir Informationen für den Teilnehmer (z.B. Seminar-Unterlagen)

Die Informationen zum Datenschutz habe ich zur Kenntnis genommen und stimme diesen hiermit zu. Durch die Abgabe persönlicher Daten im Rahmen der Bestellung, erkläre ich mich einverstanden, dass diese Daten für die Abwicklung der Buchung und Bereitstellung der Leistung genutzt werden.

Durch die Abgabe meiner Kontaktdaten, erkläre ich mich einverstanden, dass diese von ADZINE GmbH für Informationen und aktuelle News per E-Mail genutzt werden können. Die Weitergabe meiner personenbezogenen Daten an den Sponsor und Contentpartner dieses Webinars: Sasu Mediarithmics - Gilles Chetelat 14 avenue de l’Opera 75001 Paris, Frankreich; zur Nutzung für werbliche Zwecke ist davon umfasst. Meine Einwilligung kann ich jederzeit per E-Mail an datenschutz@adzine.de widerrufen.